merken die mensen in het hart raken

Naar duurzame merkontwikkeling in elk opzicht.

Hier komt nog een tekstje. Hier alvast wat woorden., maar dan hebben we alvast wat ruimte gereserveerd. Hier komt nog een tekstje. Hier alvast wat woorden. Ik moet ze nog scherp krijgen, maar dan hebben we alvast wat ruimte gereserveerd. Hier komt nog een tekstje. Hier alvast wat woorden. Ik moet ze nog scherp krijgen, maar dan hebben we alvast wat ruimte gereserveerd.

HOE POSITIONEERT JOUW MERK ZICH IN EEN VERANDERD SPEELVELD?

In een tijd waar veranderingen elkaar razendsnel opvolgen, is het belangrijker om snel en helder tot de kern te komen. Hier komt nog een tekstje. Hier alvast wat woorden. Hier komt nog een tekstje. Hier alvast wat woorden. Ik moet ze nog scherp krijgen, maar dan hebben we alvast wat ruimte gereserveerd. Hier komt nog een tekstje.

zullen we samen op zoek gaan naar de essentie van je merk?

Je kunt bij mij terecht voor onder andere:

  • Merkpositionering
  • Kern- en merkwaarden
  • Brand story of DNA
  • Employer branding
  • (Re)branding
  • Communicatieadvies

snel aan de slag met een nieuwe huisstijl of website?

 

Heb je de essentie van je merk helder, dan is het tijd voor communicatiestrategie en uitvoering.

Als communicatieadviseur werk ik onregelmatig voor diverse bureaus (Tappan, SocialLane) en ben ik mede-oprichter
van een ZZP-collectief, genaamd de Merkoptimisten.

Uiteraard kan ik ook met jouw vaste partners samenwerken.

VOLGENS MIJ HEEFT MIJN MERK MEER POTENTIE!

WAT GOED: laten we bellen!

Laat me weten wanneer ik je mag bellen of probeer mij nu direct te bereiken op 06 55 86 15 98.

13 + 10 =