merken die mensen in het hart raken

Naar duurzame merkontwikkeling in elk opzicht.

Veel organisaties vertellen wat ze doen en hoe ze iets doen, maar zelden in combinatie met de drijfveren waarom ze iets doen. Om je te onderscheiden van anderen, moet je jezelf durven te laten zien. Door terug te gaan naar de essentie, de bron van het ontstaan van je organisatie en die te koppelen aan de uitdagingen van deze tijd en de ambities voor de toekomst, kun je een een duurzaam merk neerzetten.

HOE POSITIONEERT JOUW MERK ZICH IN EEN VERANDERD SPEELVELD?

In een tijd waar veranderingen elkaar razendsnel opvolgen, is het belangrijker om snel en helder tot de kern te komen. Je kunt hiervoor gebruik maken van de bekende technieken voor strategiebepaling en marketing. Maar sneller, inzichtgevender en diepgaander is het om je positie en koers te bepalen met behulp van technieken uit de systemische organisatieontwikkeling.

zullen we samen op zoek gaan naar de essentie van je merk?

Je kunt bij mij terecht voor onder andere:

  • Merkpositionering (kan ook systemisch!)
  • Kern- en merkwaarden
  • Brand story of DNA
  • Employer branding
  • (Re)branding
  • Communicatieadvies

snel aan de slag met een nieuwe huisstijl of website?

 

Heb je de essentie van je merk helder, dan is het tijd voor communicatiestrategie en uitvoering.

Als communicatieadviseur werk ik onregelmatig voor diverse bureaus (Tappan, SocialLane) en ben ik mede-oprichter
van een ZZP-collectief, genaamd de Merkoptimisten.

Uiteraard kan ik ook met jouw vaste partners samenwerken.

VOLGENS MIJ HEEFT MIJN MERK MEER POTENTIE!

WAT GOED: laten we bellen!

Laat me weten wanneer ik je mag bellen of probeer mij nu direct te bereiken op 06 55 86 15 98.

13 + 4 =